Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Helgen!

Av Katarina Lönnberg - 14 juni 2010 11:41

Jag var uppe klockan sju i fredags, åke med Loffe till Bergsjö. Kollade på Emmelie och Fridas skolavslutning! :) Sen när det var klart åkte jag hem och gjorde Alvin i ordning för att åka in till stan, köpte blommor och så innan studenttåget kom :) Jag vill också ta studenten! Efter det gick vi på stan, jag köpte en tubtopp, ett par shorts och en keps till Alvin :) Sen bar det iväg mot Forsa eftersom min kusin tog studenten!

Supergod mat och fika :D

Eftersom martin har världens sämsta jobb så kunde inte han vara med, han måste jobba dygnet runt ungefär! ;(


Strax efter sju åkte vi hem, då var Martin hemma också så vi hämtade upp honom och tog oss vidare till Hogland :) Hann träffa Anna en stund innan hon skulle ut! Jag vill också vara arton! ;( Bläää!


På lördagen sov jag läääänge, eller sov gjorde jag väl inte men jag låg länge, Martin busade med Alvin eftersom han knappt hinner träffa honom under veckorna när han jobbar så förbannat mkt :p Alvin var hur glad som helst för att han var hemma, jag hörde hur han tjöt av glädje hela tiden :D Det är underbart! Tänk att Alvin, som bara är 9 månader känner av att Martin inte varit hemma nå mycket, sjukt egentligen! Alvin låg i våran säng med oss en stund och så fort Martin lämnade rummet fast jag var kvar så började han att grina. Bara Marin gick på toa fast jag var med alvin så kröp han till toadörren, ställde sig upp där och bara grinade. Ganska gulligt tycker jag =)


Vi åkte mest bara runt på lördagen, spöregnade ju hela dagen.. Jag kom på en snilleblixt, vi skulle ju åka till buspalatset innan vi skulle kolla på balen.. Alvin tyckte det var skitkul, vi också! :D Dit ska vi fler ggr! Helt gratis var det också eftersom Alvin inte fyllt 1 år än =)


Bilder kommer från buspalatset och balen =)


Igår, söndag! Jag jobbade på auktion, det gick bra =) Dom sålde en liten jävla skylt i plåt för 11 600! Sjukt!!!!!!!! Sen åt vi hemma hos pappa, där på logen hade dom hittat 4 små söta kattungar som inte var våra, det var tydligen Fridas katt som var lite på rymmen..


Sen blev det träning inför allsången, valde ut en låt, en tråkig men jag överlever.


Nu ska jag göra ngt, hejhej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lönnberg - 13 juli 2010 10:08

Att ligga och sola ryggen i över tre timmar är inte att rekomendera, speciellt inte när det är över 30 grader varmt..   Var till Hölick igår med Filip, frida, loffe och karro, lite småkallt i havet :P   Klockan är bara tio och jag har redan h...

Av Katarina Lönnberg - 12 juli 2010 11:48

Guuud vad mycket tåårta det blir, varje vecka är det alltid någon som fyller år.. I tisdags vare Martin, igår var det pappa, på onsdag är det Sjölund och innan juli är slut så fyller mamma och Anna också år. Säkert ngn mer också som jag inte kommer p...

Av Katarina Lönnberg - 10 juli 2010 14:17

Karro är borta, på SM rättare sagt! Jag har den stora äran att ta hand om 3 söta små islänningar ;)   Igår tog jag med mig Anna så red jag på Hetja och hon Hrimnir. Tog mig ca 10 minuter att få in Hrimnir men jag fick motion iaf ;) Vi red upp på ...

Av Katarina Lönnberg - 9 juli 2010 16:30


Nu går alvin på riktigt och jag fick se det! Kan vara det underbaraste! Guuud vad stolt man blir :D     Han var ju alldeles nyss min lilla bebis! ...

Av Katarina Lönnberg - 8 juli 2010 22:23

Jobbade på auktion idag, fyndade lite också! Fick hem några assietter som jag ska använda när man äter tårta eller typ glass :) Sen på det så fick jag med nå skålar av nå slag.. Fina var dom iaf! 30 kr :) sen ropade jag in fina brickor/fat av nickel ...

Ovido - Quiz & Flashcards