Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Katarina Lönnberg - 12 juli 2010 11:48

Guuud vad mycket tåårta det blir, varje vecka är det alltid någon som fyller år.. I tisdags vare Martin, igår var det pappa, på onsdag är det Sjölund och innan juli är slut så fyller mamma och Anna också år. Säkert ngn mer också som jag inte kommer på just nu, galet!


Igår så städade jag på neova, åkte upp på bjärtsjön, badade och spelade volleyboll =) Sen färgade både jag och Clara håret, blev bra! Sen fixade jag tårta till pappa och tog med det till Råbo :) Den blev good :D


Imorse så övningskörde jag till Hudik, jag skulle klippa mig hos Lina. Det blev skitbra, väldigt kort men snyggt. Vissa kanske tycker att jag ser ut som en kille men dom får väl tycka det då :)


Alvin är hos hans farmor och ska vara där hela dagen så att jag kan göra vad jag vill :) Ska kanske åka till Hölick med Filip (y) Annars blir det väl Råbo, Delsbo eller Bjärtsjön :)


Nu måste jag kolla mig i spegeln igen och se håret ;p

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards