Alla inlägg den 29 april 2010

Av Katarina Lönnberg - 29 april 2010 11:47

Nu har jag och Martin fått ett ärende i Bergsjö överstökat, skönt! Nu ska jag plocka undan lite och ge Alvin mat, han verkar hungrig.. När martin slutar ska vi till stan och handla lite inför imorn :) Får väl åka med foppatofflor eller nå eftersom jag har ett sånt jävla skavsår :( Iorn äre sista april och på lördag ska vi på bröllop, kul!


Av Katarina Lönnberg - 29 april 2010 08:44

Fanns inte tid till att uppdatera igår.. På förmiddagen så plockade jag upp lite av det som jag handlat och sen strax innan vi skulle till Bergsjö så tog Anna och mamma en kort promenad med Alvin, skönt :) Sen var vi till BVC, Alvin väger nu mer 9.34 kg och är 71 cm lång + att han nu har 6 tänder och två till är på g! Storkillen! På kvällen så skulle mamma klippa sig i stan så jag övningskörde dit, sen skulle vi till Forsa och deklarera och efter det fick jag köra till Hög och äta äppelpaj hos Benita =) Gott! Var hemma strax efter elva....


Lite om resan till Ullared skriver jag om senare!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards