Alla inlägg den 30 april 2010

Av Katarina Lönnberg - 30 april 2010 10:32

Tiden till att uppdatera finns egentligen inte just nu, måste få ordning här hemma först med alla saker, inte lätt alltså!


Lite snabbt hinner jag skriva nu iaf.. Igår så var jag huuur trött som helst på dagen, jag skrev ju att Alvin var hungrig så att jag skulle ge honom mat men då såg jag att mamma hade gett honom mat medans vi var i Bergsjö. Alltså gnällde han inte för att han var hungrig. Jag höll alla tummar på att han var trött för jag hade kunna gjort mycket för lite sömn.. Jag provade att lägga han iaf, efter lie gnäll så sov han! Helt otroligt, han som annars är omöjlig! Då la jag mig också och somnade innan jag ens han stänga ögonlocken kändes det som. Jag och Alvin sov i 1.5 timme!!! Då var jag hur nöjd som helst :) Sen när Martin kom hem så åkte vi och handlade lite :)


Nu sover Alvin igen och jag måste passa på att städa, vill att det ska vara fint här hemma när Martin slutar klockan två. Inte så lätt att plocka undan när Alvin är vaken, han kryper bara runt och tar alla saker före mig för det är tydligen gott att äta på. Frågan är bara vart fan jag ska lägga undan alla mina kläder eftersom mina garderober redan var överfulla innan jag åkte... Hmmm..


Aja, trevlig sista april! Nu blir Alvin 8 månader<3

Ikväll blir det nog grillning, skolan och sen mässen. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards