Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Barnvagn

Av Katarina Lönnberg - 22 april 2010 12:11

Förra veckan så beställde vi en ny vagn, en sittvagn då jag tycker att våran är för stor och klumpig om man ska bort. Hittade en 3-hjuling, jag som aldrig ens tyckt om 3-hjulingar :s men jag kunde inte låta bli när jag såg en bild på hur smidig dom är när man viker ihop dom :)

  Smidig va? :)

Hjulet längst fra kan rotera 360 grader och man kan även ''låsa fast'' den, om det är snö så är det ju lättare om den inte roterar :) Kan även fälla ner ryggstödet till liggläge :) Toppen :D

Jag vet ett minus med den men så  är det på alla nästan, inte så mycket att göra åt och det är att jag kommer inte att kunna ha ögonkontakt med honom.. Tycker det känns lite fel att han inte ska kunna kolla på mig, iaf när han är såhär liten.. Som tur är ska det iaf finnas ett litet ''fönster'' så att jag iaf kan se vad han gör. På den vagnen som jag har nu, den kan man välja åt vilket håll man vill ha handtaget men då är ju den för stor och klumpig ist.. Våran vagn är inte röd, den är grafitgrå!

 

Fin va?

Alldeles ny, det är en 09a som dom har slutförsäljning på! Från början kostade den 2000 och nu fick vi den för 1000, kanonpris för en ny vagn :) Hoppas bara att den är BRA! Frakten kostade bara 24 kr den också, som hittat!

Vi borde egentligen ha fått den nu eftersom den skulle levereras från gävle samma dag som beställningen men vi har fått mail nu av han som ska skicka vagnen. Han skulle på en snabbvisit till Hongkong men pga vulkanutbrottet blev han kvar där och den andra som jobbade där var tydligen sjuk. Aja, han läre väl vara hemma nu snart   


Vagnen finns på babyonnet.com i färgerna röd, svart och grafitgrå :)


Förresten, om det skulle fattas antingen ett T eller M någonstans i texten så beror det på att dom tangenterna är glapp så att jag ''missar'' ibland :)

 
 
Ingen bild

Elina

22 april 2010 13:33

härligt! Jag pendlar :) Ska du flytta till Sundsvall eller ska du också pendla?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lönnberg - 13 juli 2010 10:08

Att ligga och sola ryggen i över tre timmar är inte att rekomendera, speciellt inte när det är över 30 grader varmt..   Var till Hölick igår med Filip, frida, loffe och karro, lite småkallt i havet :P   Klockan är bara tio och jag har redan h...

Av Katarina Lönnberg - 12 juli 2010 11:48

Guuud vad mycket tåårta det blir, varje vecka är det alltid någon som fyller år.. I tisdags vare Martin, igår var det pappa, på onsdag är det Sjölund och innan juli är slut så fyller mamma och Anna också år. Säkert ngn mer också som jag inte kommer p...

Av Katarina Lönnberg - 10 juli 2010 14:17

Karro är borta, på SM rättare sagt! Jag har den stora äran att ta hand om 3 söta små islänningar ;)   Igår tog jag med mig Anna så red jag på Hetja och hon Hrimnir. Tog mig ca 10 minuter att få in Hrimnir men jag fick motion iaf ;) Vi red upp på ...

Av Katarina Lönnberg - 9 juli 2010 16:30


Nu går alvin på riktigt och jag fick se det! Kan vara det underbaraste! Guuud vad stolt man blir :D     Han var ju alldeles nyss min lilla bebis! ...

Av Katarina Lönnberg - 8 juli 2010 22:23

Jobbade på auktion idag, fyndade lite också! Fick hem några assietter som jag ska använda när man äter tårta eller typ glass :) Sen på det så fick jag med nå skålar av nå slag.. Fina var dom iaf! 30 kr :) sen ropade jag in fina brickor/fat av nickel ...

Ovido - Quiz & Flashcards