Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Sådärja :)

Av Katarina Lönnberg - 23 april 2010 13:43

Nu är det klart i stallet :) Blev ingen joggingtur, tog en promenad med Anna runt Västtjär ist för vi måsta släppa ut Selma hos pappa :) Men det är ju alltid något :) Nu ska Alvin bara äta upp, sen ska vi fixa lite med tvätten och städa sovvrummet. Byta sängkläder och så. Sen så ska man väl försöka hitta på någon middag tills Martin kommer hem. Förslag? 


Ikväll ska vi till våran kusin Kalle i Hög som fyllde år igår, aldrig fel med tårta   


 
 
Ingen bild

Caroline

23 april 2010 15:15

Så där gjorde vi i början också när David var hemma. Men så fort han började jobba så var det viktigt att han fick sova när han kom hem från jobbet och på helgerna så han skulle orka jobba på veckorna. Och tro mig jag har försökt förklara för han att jag skulle behöva sova EN dag iaf.. Typ en lördag eller söndag, det skulle göra mycket för mig det. Men han vaknar ju inte när linus vaknar. Eller så ignorerar han det bara. Men har insett nu att jag måste verkligen försöka förklara för han igen om jag ska orka överhuvudtaget på veckorna. Och det är minst lika "jobbigt" att vara mammaledig som att jobba. Man blir lika trött av båda :P

Och som du skrev. Jag blir också sur och grinig om jag inte får vila ibland.

 
Ebbasmamma

Ebbasmamma

23 april 2010 18:29

Här kan du läsa om krämen: http://se.oriflame.com/products/catalogue/search.jhtml?_DARGS=/utils/page-segments/menu/menu-level1.jhtml.12

Kostar 169kr, rabatt nu till och med ;)

http://norbergcaroline.blogg.se

 
Ingen bild

Caroline

24 april 2010 10:07

Han äter inte på nätterna längre.. Han äter vid tio och somnar typ elva och sover till kl halv åtta på morgonen typ.. Men förut när han åt på nätterna så somnade han om på engång.. :)Jag önskar jag hade något att göra på dagarna efter david har kommit hem från jobbet också.. MEn det är lite svårt eftersom mina kompisar bor i hudik eller östersund.. :S Men man gör det bäsa av situationen. Jag skulle också vilja böra på gym men inte själv för då skulle jag inte bli motiverad att gå dit. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lönnberg - 13 juli 2010 10:08

Att ligga och sola ryggen i över tre timmar är inte att rekomendera, speciellt inte när det är över 30 grader varmt..   Var till Hölick igår med Filip, frida, loffe och karro, lite småkallt i havet :P   Klockan är bara tio och jag har redan h...

Av Katarina Lönnberg - 12 juli 2010 11:48

Guuud vad mycket tåårta det blir, varje vecka är det alltid någon som fyller år.. I tisdags vare Martin, igår var det pappa, på onsdag är det Sjölund och innan juli är slut så fyller mamma och Anna också år. Säkert ngn mer också som jag inte kommer p...

Av Katarina Lönnberg - 10 juli 2010 14:17

Karro är borta, på SM rättare sagt! Jag har den stora äran att ta hand om 3 söta små islänningar ;)   Igår tog jag med mig Anna så red jag på Hetja och hon Hrimnir. Tog mig ca 10 minuter att få in Hrimnir men jag fick motion iaf ;) Vi red upp på ...

Av Katarina Lönnberg - 9 juli 2010 16:30


Nu går alvin på riktigt och jag fick se det! Kan vara det underbaraste! Guuud vad stolt man blir :D     Han var ju alldeles nyss min lilla bebis! ...

Av Katarina Lönnberg - 8 juli 2010 22:23

Jobbade på auktion idag, fyndade lite också! Fick hem några assietter som jag ska använda när man äter tårta eller typ glass :) Sen på det så fick jag med nå skålar av nå slag.. Fina var dom iaf! 30 kr :) sen ropade jag in fina brickor/fat av nickel ...

Ovido - Quiz & Flashcards