Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 4 maj 2010 11:18


I’m not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We’ll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you’re not alone
Holla if you feel like you’ve been down the same road


Tisdag nu då för er som missat det ;)

La precis Alvin, tror han somnade ganska omgående :)

Ska väl försöka få ordning i sovrummet hade jag tänkt, kanske jag hittar lite plats för mina kläder :) Tvätta måste jag också göra.. Sen kanske jag tar ut Alvin en sväng, än så länge är det inte allt för dålig väder..


Ikväll ska vi till Jocke, Martin ska hjälpa honom med folkracebilen som ska vara redo för start på lördag ;) Ingen vet hur jävla nervös jag är..

Vi var till Jocke igår också för Martin hade tänkt att hjälpa honom men då var inte bilen uppe så då tog vi en promenad ist. Jag i foppatofflor, fint, bara för att jag vill att mitt jävla skavsår ska läka.

Efter promenaden var klockan åtta och då bänkade vi oss framför tv4, bonde söker fru. Mumsade i oss vindruvor gjorde vi också ;) Sen blev det hollywood fruar innan vi gick och la oss.


OJ, nu såg jag i skärmen på datorn hur mitt hår står åt alla håll, överdriver inte heller.. Läre ta en dusch innan jag gör ngt annat. :)


And I just can’t keep living this way
So starting today, I’m breaking out of this cage
I’m standing up, Imma face my demons
I’m manning up, Imma hold my ground
I’ve had enough, now I’m so fed up
Time to put my life back together right now



Ovido - Quiz & Flashcards