Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 29 maj 2010 10:08

Okej, imorse vaknade jag kvart över åtta?!!! ;o och klev upp NIO, PÅ EN LÖRDAG!! Herregud, även att vi gick isäng ELVA! Sjukt.. Så äre att ha barn ;)


En ny chaufför hittad tills ikväll, hoppas han inte hoppar av.. Jag håller på att bränna en skiva till dodgen, den blir asbra! Städade dodgen igår så den är fräsch nu :) Efter det så åkte vi till stan och köpte godis, både jag och Martin var så godissugen :D


Båda mina killar har lämnat mig och åkt till Hogland :( Jag ska till stan senare med Karro och kanske Jossi :) Sen ska jag hem och äta, efter det ska jag till stan igen.. Ska på Östanbräck och kolla på när Camilla hopptränar på Colon och Kingen för Arnold :) Blir kul! Sen blir det Bersgjö ikväll :) Nästa helg så ska jag vara hemma heeela helgen!


Imorn är det morsdag, höhöhöhö..

Ovido - Quiz & Flashcards