Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 11 maj 2010 22:39

Kom nyss hem från hög, mamma skulle färga håret på Benita och då passade jag på att färga håret också :) Mamma färgade även sitt hår.

Jag tog mörk mahognybrun :)

Nu skulle jag behöva klippa mig, innan lördag, alltså ganska akut!! Hjälp någon?? Inte har jag så mycket pengar heller så att jag kan ringa på salongen.. Annars hade jag redan ringt.. Jobbigt :(


Idag på em så lämnade jag Alvin hos pappa sen så åkte mamma och jag in till hudik och handlade allt som vi ska ha till dopet, vilken tur att mamma följer för då blir det lätt att hon betalar ;)

Sen hem och laga mat, idag blev det fajitas och efter det så åkte vi till hög..


Nu ligger mina pojkar redan så jag ska väl göra en av dom sällskap iaf <3

God natt alla :)

Av Katarina Lönnberg - 11 maj 2010 12:46

Idag har jag hunnit med mycket.. Jag har duscha, ätit frukost, diskat allt som inte får plats i diskmaskinen (vi har en bänkdiskmaskin), gjort rent spisen, busat med alvin, gett honom gröt och borstat hans tänder + att jag har tagit reda på hans leksaker som kan ligga överallt.. 


Igår städade jag toaletten, dammsög där och i sovrummet, vek tvätten, gjorde tjockpannkaka osv..


Nu tänkte jag fortsätta med att plocka undan på vardagsrumsbordet, vattna blommor, tvätta och kanske nå mer innan mamma kommer och hämtar mig.. Vi ska in till stan och köpa ingridienser till allt fika som ska göras inför dopet :)

Sen när jag kommer hem ska jag göra fajitas :) och efter det ska jag till Lisa och sjunga :) Trevligt!


Jag mår redan dåligt över hur mycket tårta som kommer att ätas denna vecka eller denna månad kanske man ska säga! Alla fyller år nu!


Denna vecka är det fullt upp, hoppas nästa vecka blir lugnare så jag hinner ta mig till gymmet!


Hade!

Av Katarina Lönnberg - 11 maj 2010 09:14

Martin åkte iväg och började fem imorse.. Då vaknade Alvin också men blev tyst efter ett tag så då borde han ju ha somnat om ;) Så jag fick sova vidare till 07.20 iaf, då låg Alvin åt fel håll i sin säng och gnällde så han fick välling då :)

Efter han ätit så försökte jag att få honom att somna om i våran säng men det gick inge vidare.. 08.00 gav jag upp.. Klev upp, bytte blöja, busade lite och sen skulle vi vara go'! Han var jättemysig.. Sen nu klockan 09.00 blev han trött så jag la homom i hans säng och han somnade på bara några sekunder..


Nu medans Alvin sover tänkte jag äta frukost och duscha :) Så har jag det gjort.


  I fredags när jag städade i sovrummet så var Alvin utanför i hallen och plockade ihop alla skor, tänk om han är lika skogalen som mig? ;)   Gungan som vi köpte på maxi :D

Ovido - Quiz & Flashcards