Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 25 maj 2010 12:51

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  

Av Katarina Lönnberg - 25 maj 2010 11:50

Ja nästa månad kan ju bli väldigt spännande med en inkomst på 1050 på 3 personer! AHHHHH! Alltså bara barnbidraget! Jag får ingen föräldrapenning och Martin får ingen lön, kul liv! Bara för att han har bytt jobb nu så ger hans arbetsgivare ut lön för april nu i maj och Martin har bara jobbat där sen i början på maj, han får helt enkelt vänta en månad till.



Vatten är gratis

Av Katarina Lönnberg - 25 maj 2010 10:57

Undra om Alvin vill kolla på Beck nu eftersom han tog fram en utav dom filmerna?

Nähä, han tröttnade visst och tog fram något annat. Han tycker nämligen att det är skitkul att öppna tvbänken och ta ut allt som finns där. Igår lyckades han trycka en skiva som satt i wii-spelet.. Aja :)


Jag fick ligga till klockan tio idag, Alvin är lite snäll ibland ;) Då å vi frukost, han åt gröt och en macka och jag åt  hårdbrö'mackor med keso på och 2 ägg.


Nästa tisdag fyller jag år... Får se om ngn kommer och äter tårta med mig då, mamma, pappa, Anna & Johnny kommer iaf =)


Nu ska jag busa med Alvin så kanske han blir trött snart och vill sova så har jag kanske en chans att ta undan allt som han har dragit fram!


  På eftermiddagen ska jag rida med Camilla :)

Ovido - Quiz & Flashcards