Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 21 maj 2010 11:23

Åkte till trönö igår med Anna, Anna och Elin :) Trevligt trevligt!

Inte så säkert att åka med dom ska jag säga, min syster trodde att Trönö låg i Östersund och Sjölund trodde det låg i Sundsvall.. Det slirar ngnstans skulle jag tro ;)

Tur att jag har lite koll iaf ;)


Ilsbo vann med 1-2! Vilken kick man får när Ilsbo gör första målet efter bara ngn minut, nästa vecka är det hemmamatch! YES! Kom hem vid 22.00 eftersom vi åkte till Näsviken efter för att hämta pappas bil och då passade jag på att övningsköra med mami :)


Idag så vaknade Alvin 09.42, vilken kille jag har :D Nu sover han igen :) Jag ska städa klart, ikväll får jag ju främmande :) Fast nu snart kommer Fille ;D Sen när Martin kommer hem ska vi handla mat och han ska få gå på systemet :)


Ha en trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards