Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 3 maj 2010 15:15

Tänkte lägga upp lite bilder på mina inköp från Ullared :)


  Lila ryanmatta för ynka 299 kr! Jag som älskar lila!


  Liten vattenkanna till Alvin :)


  Svart döskallehink! ;)


  Skylt till Alvins rum :)


  Jacka till Alvin, 139 kr!


  Servetthållare :)


  Regnställ, 239 kr :)



  Liten vas.

  Kakfat :D 39 kr!


  Alvins shoppingvagn ;) 129 kr har jag för mig..


  Välkommenkruka som ska stå utanför dörren med ngn fin blomma :)


Martins snygga skjorta som hade på bröllopet för 99 kr! 


  Min nya kärlek, lila klocka 189 kr!


Kanske blir fler bilder vid ett annat tillfälle, har ju handlit lite mer än såhär ;)

Av Katarina Lönnberg - 3 maj 2010 12:55

Lite komiskt ändå, jag köper ALDRIG näsdukar men när jag var i Ullared så köpte jag ett stort pack med det.. Kan ju säga att dom här dagarna har det gått åt en del eftersom jag och Alvin snorar ikapp.. Plus att Martin ringde för ett tag sen och sa att han hade ont i halsen så det är väl hans tur snart då :) Det fanns väl en mening med att jag köpte näsdukar :)


Alvin sov faktiskt förvånadsvärt bra i natt :) Han ville ha mat strax före två och sen sov han till 09.15 Det var längesen han sov så länge, det tackade jag för :)


Nu har Alvin sovit i 1.5 timma så han vaknar nog vilken sekund som helst och vill ha mat.


P&K

Av Katarina Lönnberg - 3 maj 2010 10:15

I fredags så grillade vi här hemma, huuur gott som helst! Jag älskar verkligen grillat! Eller finns det egentligen någon som inte gör det? Efter grillningen så var vi först hos Manne och Erika innan vi gick ner på mässen. Det var mmycket folk på mässen men dåligt drag.. Men det är ju inte riktigt dansmusik heller satt :) På natten så köpte Martin  hem en pizza som vi delade på, med bea. Gott gott gott! 


På lördag så låg vi länge, lite halvseg :p Jag var iaf toksugen på pizza även fast jag åt det kvällen innan :P Så jag gjorde i ordning mig inför bröllopet och sen köpte jag pizza, lika gott som jag föreställt mig :D Åt den hos pappa medans vi lämnade Alvin där :) Sen åkte vi till kyrkan, där vare jättefint :) Jag fick brudbuketten ;) Höhö. Sen blev det fest på lillbergsgården :) Väldigt trevligt! Kors i taket så sov jag och Martin hos pappa, jag hade faktiskt saknat min säng lite, glömt bort hur skön den är men martin fick ont i ryggen för han tyckte den var för mjuk :p Vekling! Vi låg ganska länge då också eftersom vi inte behövde ta hand om Alvin. Skönt det också ibland! Alvin hade tydligen feber så han hade varit uppe flera ggr på natten. Nu är han på bättringsvägen =) Nu är han bara snorig =)


Igår så var vi till stan och kollade på när Patrik körde sin jetski som han hade köpt, lite kul att se faktiskt :) Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att åka på medelhavskällaren. Vi skulle bjuda Manne och Erika där som tack för lånet av skotern :) Ganska behändigt, Martin bjöd och det var jag som hade skotern. Bäst kille!


Nu är det måndag igen. får se vad dagen har att erbjuda :)

Ovido - Quiz & Flashcards