Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Katarina Lönnberg - 6 maj 2010 22:22

Snart så kommer Martin hem :D Funderar på om jag ska gå i säng före honom bara för att jag är så trött men jag väntar nog.. Han är så duktig och fixar folkracebilen med jocke eftersom vi ska dela bil.. :) Vad skulle jag göra utan Martin, han är bäst på alla sätt och vis! <3


Idag har jag haft besök, hela dagen :) Först av Emmelie, sen av Johanna, Jennifer och Erik och SEN så tog jag en promenad med Filip och Clara. Sen var vi här hemma och JAG spelade wii, jag köpte ett nytt spel i Ullared, från 3 år, mer om det behöver jag inte säga ;)


Nu ska jag sova, hörs imorn :)

Av Katarina Lönnberg - 6 maj 2010 11:52

All denna lycka och kärlek, tänk vad mycket jag älskar mina favoritkillar! <3


Alvin provsitter i en fåtölj på jysk! Helnöjd kille <3 På bilden ser ni hans nya sandaler också som jag köpte i Ullared :) 


  Absolut världens finaste! Vilken lycka att båda dom är mina!   

Av Katarina Lönnberg - 6 maj 2010 10:59

Denna jävla huvudvärk, jag blir tokig! Ahhh! Ska knapra i mig tabletter så kanske jag mår bättre.. Spänner mig alldeles för mycket..


Igår blev det en promenad runt klackars iaf med anna utan alvin, det var skönt att kunna gå utan barnvagn! :) Efter det  åkte jag och Martin runt bara, kikade lite :) Sen skulle han till Jocke igen och skruva så då kom Johanna över till mig en sväng :)


Hon ska nog komma över en sväng om ett tag också, skönt att slippa vara själv.

Martin har varit till HC och kollat vad det är för fel på hans händer eftersom han spricker upp i huden och sen kliar det.. Tydligen så var det svamp så nu har han fått salva mot det, hoppas den hjälper :)


Ikväll ska jag umgås lite med Clara, Filip och Emmelie, det blir trevligt!


Nu ska jag försöka få i ordning här hemma innan Alvin vaknar :)


Just ja, han sov hela natten nu igen och det var SÅÅÅÅÅ skönt, helt underbart! :D

Ovido - Quiz & Flashcards