Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Bra helg!

Av Katarina Lönnberg - 3 maj 2010 10:15

I fredags så grillade vi här hemma, huuur gott som helst! Jag älskar verkligen grillat! Eller finns det egentligen någon som inte gör det? Efter grillningen så var vi först hos Manne och Erika innan vi gick ner på mässen. Det var mmycket folk på mässen men dåligt drag.. Men det är ju inte riktigt dansmusik heller satt :) På natten så köpte Martin  hem en pizza som vi delade på, med bea. Gott gott gott! 


På lördag så låg vi länge, lite halvseg :p Jag var iaf toksugen på pizza även fast jag åt det kvällen innan :P Så jag gjorde i ordning mig inför bröllopet och sen köpte jag pizza, lika gott som jag föreställt mig :D Åt den hos pappa medans vi lämnade Alvin där :) Sen åkte vi till kyrkan, där vare jättefint :) Jag fick brudbuketten ;) Höhö. Sen blev det fest på lillbergsgården :) Väldigt trevligt! Kors i taket så sov jag och Martin hos pappa, jag hade faktiskt saknat min säng lite, glömt bort hur skön den är men martin fick ont i ryggen för han tyckte den var för mjuk :p Vekling! Vi låg ganska länge då också eftersom vi inte behövde ta hand om Alvin. Skönt det också ibland! Alvin hade tydligen feber så han hade varit uppe flera ggr på natten. Nu är han på bättringsvägen =) Nu är han bara snorig =)


Igår så var vi till stan och kollade på när Patrik körde sin jetski som han hade köpt, lite kul att se faktiskt :) Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att åka på medelhavskällaren. Vi skulle bjuda Manne och Erika där som tack för lånet av skotern :) Ganska behändigt, Martin bjöd och det var jag som hade skotern. Bäst kille!


Nu är det måndag igen. får se vad dagen har att erbjuda :)

 
 
Sofia

Sofia

3 maj 2010 13:40

Väntar mig en bröllopsinbjudan snart ja nu då!!! ;)

http://gruvans.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Lönnberg - 13 juli 2010 10:08

Att ligga och sola ryggen i över tre timmar är inte att rekomendera, speciellt inte när det är över 30 grader varmt..   Var till Hölick igår med Filip, frida, loffe och karro, lite småkallt i havet :P   Klockan är bara tio och jag har redan h...

Av Katarina Lönnberg - 12 juli 2010 11:48

Guuud vad mycket tåårta det blir, varje vecka är det alltid någon som fyller år.. I tisdags vare Martin, igår var det pappa, på onsdag är det Sjölund och innan juli är slut så fyller mamma och Anna också år. Säkert ngn mer också som jag inte kommer p...

Av Katarina Lönnberg - 10 juli 2010 14:17

Karro är borta, på SM rättare sagt! Jag har den stora äran att ta hand om 3 söta små islänningar ;)   Igår tog jag med mig Anna så red jag på Hetja och hon Hrimnir. Tog mig ca 10 minuter att få in Hrimnir men jag fick motion iaf ;) Vi red upp på ...

Av Katarina Lönnberg - 9 juli 2010 16:30


Nu går alvin på riktigt och jag fick se det! Kan vara det underbaraste! Guuud vad stolt man blir :D     Han var ju alldeles nyss min lilla bebis! ...

Av Katarina Lönnberg - 8 juli 2010 22:23

Jobbade på auktion idag, fyndade lite också! Fick hem några assietter som jag ska använda när man äter tårta eller typ glass :) Sen på det så fick jag med nå skålar av nå slag.. Fina var dom iaf! 30 kr :) sen ropade jag in fina brickor/fat av nickel ...

Ovido - Quiz & Flashcards